‘blog van Brambonius’

juni 26, 2007

zomaar een dag…

Filed under: uit het leven gegrepen, verhalen — brambonius @ 7:01 pm

Wat een dag

Het regende pijpenstelen, katten en honden en bij momenten zelfs oude wijven, maar mijn job vereist dat ik buiten werk, en dus moet ik tussen de plensbuien door onkruid verwijderen, en dat soort van klusjes. Maar blijkbaar is vandaag niet een dag als andere, want tussen de haagwinde en de heermoes in een grote stenen bloembak vind ik iets dat eruit ziet als een gemuteerde grasspriet, maar waar nog een dadelpit aan hangt: Waarschijnlijk de eerste verwilderde dadelpalm van de benelux! Leve de klimaatveranderingen.

Iets zwaarder: Morgen is de begrafenis van mijn collega die vorige maandag plots tijdens de middagpauze gestorven is. Of wat is eigenlijk het woord dat gebruikt wordt bij een mens die gecremeerd word? De dood is een heel vreemd deel van het leven, waar ik nog niet aan gewend ben… Ik moet nog wennen… Heel vreemd allemaal…

Dan maar thuis. Ik wacht al een paar weken op een of andere neger die hier iets op het dak moet installeren voor de Afrikaanse winkel hieronder, maar die mens leeft blijkbaar op een soort van Afrikaanse tijd, want hij is weer niet komen opdagen ondanks het feit dat hij hier om 4 uur in de namiddag normaal geweest zou zijn… Zou het nog van komen voordat de wereld vergaat vraag ik mij dan af…

En o ja, ik ben super verliefd, dat lijkt maar niet over te gaan en dat hoeft ook niet

shalom

Bram

1 reactie »

  1. Hey Bram! Sterkte morgen bij de crematie!!
    groetjes, Reinie

    Reactie door Raksha — juni 26, 2007 @ 8:00 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

