‘blog van Brambonius’

september 29, 2007

een nieuw liedje: ‘ik hou van jou’

Filed under: eigen muziek Bram Cools, Liefde, muziek — Tags: — brambonius @ 1:40 pm

geachte luisteraars…

Het was eigenlijk al beschamend lang geleden dat ik iets heb opgenomen, maar het lange wachten is voorbij, want hier is een nieuw nummer!! Met de meest fout mogelijke titel ‘ik hou van jou’, en dus terug in het nederlands… Met mijn verzameling van favoriete instrumenten, inclusief klokkenspelletje, melodica en speelgoeddrumstelletje…

staat op mijn noxa-muziekpagina: http://www.noxa.net/muziek/786

 De text:

ik hou van jou (Bram cools, 28/9/2007) 

ik hou van jou
en al klinkt klinkt het heel fout
in deze taal
in deze wereld
toch ik zeg luid en duidelijk
ik hou van jou

en ik vertrouw jou
en dat zal wel heel naief zijn
en gevaarlijk
in deze wereld
maar toch zal ik in alles
je vertrouwen
 
ik ben kwetsbaar en klein
en makkelijk te breken
ik ga dat niet verstoppen
iedereen  is kwetsbaar en klein
zo makkelijk te breken 
zolang we nog niet versteend zijn
en ik wil mijn hart houden
en houden van
houden van

shalom

Bram

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

