‘blog van Brambonius’

oktober 7, 2007

sex en huwelijk (nul)

Filed under: bijbel, Christendom, Liefde, seksualiteit — Tags: , , , , , — brambonius @ 7:19 am

jow;

Ik heb al eerder mensen beloofd dat ik een uitleg ging geven over sex en huwelijk, maar ik heb nog steeds de tijd niet gehad… Mensen die interesse hebben kunnen wel eventjes (?) deze text lezen van John Howard Yoder:

http://theology.nd.edu/people/research/yoder-john/documents/ONEFLESHUNTILDEATH.pdf

(link kopieren in browervenster)

shalom

Bram

1 reactie »

  1. […] uit de avatar-film (en een onderwerp waar ik hier ook al over geschreven heb:  sex en huwelijk nul, één, […]

    Pingback door ondertussen op mijn engelstalige blogpagina… « ‘blog van Brambonius’ — februari 5, 2010 @ 12:38 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

