‘blog van Brambonius’

oktober 21, 2007

zonder liefde

Filed under: Liefde — brambonius @ 1:32 pm

Al wist ik alles, en kon ik alles wat ik wist onderbouwen met de juiste redeneringen en citaten. Al kon ik het ware geloof prediken zoadt iedereen die het hoorde zich terstond bekeerde. Al was is hip en had de juiste kleren, de juiste ipod en luisterde ik de juiste muziek en zag de juiste films, al kon ik alle instrumenten perfect spelen en de mooiste muziek componeren, al was ik de top in alles…

Het zou mij niets baten zonder liefde…

ik zou het geluid zijn van één klappende hand, de smaak van plastieken vlees, rijden als een auto van sneeuw, en ik had beter af geweest als ik niet bestaan had…

God geef mij Liefde!!!!

Bram

1 reactie »

  1. “God, geef mij Liefde!” …..we kunnen de liefde om Hem, onszelf en anderen lief te hebben inderdaad alleen maar bij de bron v alle liefde, Jezus halen….. Een grote uitdaging vind ik om Hem te vragen liefde te ontvangen om mensen die “ons niet zo goed liggen” of die we mss zelfs haten lief te hebben…. Grtz, Dirk

    Reactie door dirk — oktober 24, 2007 @ 7:24 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

