‘blog van Brambonius’

oktober 12, 2008

Mijn grootvader, Willie Cools

Filed under: kunst, Uncategorized — Tags: , , , — brambonius @ 9:50 am

update (8/7/11): Voor meer nieuws over het plotse overlijden van Willie Cools, zie mijn recente post hier. De links die hier beneden staan werken trouwens allang niet meer, maar op http://coolswillie.be/ is er nog wel iets te vinden!!

Voor de mensen die er nog nooit van gehoord hadden, mijn grootvader is een kunstschilder, ik denk ergens gesitueerd bij het experssionisme en de late CoBrA-beweging… en blijkbaar staat er werk van hem op het net…

www.williecools.be en www.willie-cools.be

***waarschuwing: zijn werk bestaat voor een groot deel uit gestileerd vrouwelijk naakt in nogal vreemde composities!! (op eigen risico kijken…)***

Ik heb altijd gevonden dat hij heel goed met kleuren is…

Bram

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

