‘blog van Brambonius’

december 28, 2008

nog wat Bram Cools muziekjes uit de oude doos…

Filed under: eigen muziek Bram Cools, muziek, Uncategorized — Tags: , , , — brambonius @ 12:35 pm

geachte luisteraars…

Voor de 3 mensen op deze planeet die erin geinteresseerd zijn… Na wat doorzoeken van oude opnames zijn er twee ‘nieuwe’ oude nummers die min of meer aanhoorbaar zijn om met de wereld te delen, en die dus nu online staan op noxa  (ik moet toch iets met die site doen af en toe…) namelijk het meer abstracte redelijk electronische instrumentaaltje cumulonimbus ex machine (let op de regensamples) en het lekker rammelende last lofi lovesong, wat het laatste nummer was dat ik opnam met heel rare casette en Minidisk-constructies voor ik computers en meer sporen leerde gebruiken.

De beide nummers staan ook op facebook, samen met ‘blackness’, een liedje dat van de [BRAM_COOLS_2.0] demo komt.  

Er zit waarschijnlijk wel een nieuwe verzameling oude Bram Cools muziek (grotendeels uit de obscure cassetjes-periode) aan te komen, die ik dan wel ergens online zal zetten, maar dat laat ik dan wel weten… Toen was ik soms nog veel experimenteler dan nu…

shalom

Bram

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

