‘blog van Brambonius’

november 3, 2009

Bram Cools – I am the Belgian Christian lo-fi scene!

CD cover

Voor diegenen die er interesse in hebben is er een nieuwe compilatie (op CD-R) met een overzichtje van de muziek die ik de afgelopen jaren heb zitten maken. De CD is bij mij te krijgen (voor een vrije bijdrage) en ook te beluisteren en downloaden op last.fm.

Voor de mensen die mijn muziek niet kennen, ik ga ze niet te uitgebreid proberen te beschrijven, dat loopt zowiezo mis.  Zit ergens in de richting van indie en lo-fi, met doorgaans een redelijk hoog folkgehalte,  soms ietwat psychedelish of zelfs buitengewoon experimenteel… Alleen voor de liefhebbers.

De titel verwijst naar het feit dat mijn muziek bestaat uit lo-fi thuisopnames, en dat de invloed van iets als mijn geloof niet uit te sluiten is in mijn muziek. Maar verwacht zeker geen christian rock a la Hillsong of Stryper….

tracklist

1. Repetitivus primitivus
2. Father I’m tired
3. Qualities
4. [MDinterlude]
5. I’m not flirting
6. unfair competition
7. you (short version)
8. key
9. coca cola
10. cumulonimbus ex machina pt I
11. don’t kiss me
12. feelings say nothing
13. planet
14. doos vol cornflakes
15. Kyrië
16. draackendooder dansch
17. dood aan de graankorrel
18. my old name (original tape mix)
19. cumulonimbus ex machina ptv II
20. agnus dei (industrio)

shalom

Bram

 

1 reactie »

  1. In één keer alle muziek van de gehele Belgische christelijke lo-fi scene! Dat is een buitenkans. Gauw naar LAST FM…

    Reactie door Paul — november 3, 2009 @ 8:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

